|
|
ČLANSKA PRAVA I POGODNOSTI
ZA ČLANOVE HRVATSKOGA AUTOKLUBA I NAČINI NJIHOVA KORIŠTENJA
Poštovani, uz dostavu Vaše članske iskaznice želimo Vas podsjetiti kakva sve članska prava i pogodnosti mogu koristiti članovi Hrvatskog autokluba i koji su načini njihova korištenja. Kako Hrvatski autoklub ima više modaliteta članstva, prvo ćemo Vas upoznati sa članskim pravima i pogodnostima prema vrstama članstva, a potom i s načinom njihova korištenja.
Članska prava i pogodnosti mogu se ostvarivati samo nakon datuma učlanjenja i ne vrijede nakon isteka članstva. Ističemo da se članska prava i pogodnosti mogu koristiti samo uz predočenje članske iskaznice ili zajedničke kartice HAK-DCA (Diners Club Adriatic), i prema pravilima s kojima ćemo Vas upoznati.
ČLANSKA PRAVA I POGODNOSTI PREMA VRSTAMA ČLANSTVA
OSNOVNI ČLAN može koristiti sljedeća prava i pogodnosti:
besplatno primanje članskog glasila Revije HAK na kućnu adresu;
Tijekom članske godine članovi Hrvatskog autokluba (osim obiteljskog člana i dodatnog člana pravne osobe) na kućnu adresu besplatno primaju člansko glasilo Revija HAK, koje objavljuje deset brojeva godišnje.
jednokratna novčana pomoć članu - u slučaju smrti uslijed prometne nesreće (3.000 kuna) ili invaliditeta kao posljedice prometne nesreće (do 3.000 kuna, razmjerno stupnju invaliditeta)
Jednokratna novčana pomoć, u slučaju smrti ili invaliditeta člana kao posljedice prometne nesreće, ostvaruje se prema Pravilniku o načinu ostvarivanja. Novčana pomoć u slučaju smrti člana pripada nasljednicima člana, a isplaćuje se na njihov pismeni zahtjev kojemu trebaju priložiti: člansku iskaznicu, zapisnik prometne policije, smrtni list, te dokaz da je podnositelj zahtjeva nasljednik člana. Novčana pomoć u slučaju invaliditeta člana, kao posljedice prometne nesreće, ostvaruje se na njegov pismeni zahtjev kojemu treba priložiti presliku članske iskaznice i zapisnik prometne policije i, nakon provedenog postupka, rješenje invalidske komisije ili mišljenje stalnog sudskog vještaka o utvrđenom postotku invaliditeta koji je posljedica prometne nesreće. U oba slučaja zahtjev se podnosi u roku tri (3) mjeseca od dana prometne nesreće koja je bila uzrok smrti, odnosno invaliditeta člana, i to na adresu Hrvatskog autokluba, 10010 Zagreb, Avenija Dubrovnik 44.
pravni savjeti o cestovnom prometu ili vozilu
Pravni savjet koji se odnosi na cestovni promet ili vozilo, član može dobiti izravno u Hrvatskom autoklubu ili telefonom na broj 01/6611 999 radnim danom od 7,30 do 15,30 i e-mailom pravni.savjeti@hak.hr, te u pojedinim autoklubovima, kao i kod odvjetnika suradnika HAK-a (o kojima informacije može dobiti u HAK-u). Pri traženju pravnog savjeta član treba pokazati svoju člansku iskaznicu, odnosno reći svoj članski broj i osobne podatke. Tijekom svoje članske godine, član može pravni savjet zatražiti neograničen broj puta.
popust na usluge u objektima u sustavu HAK preporučuje i programu povlastica i pogodnosti ARC Europe Show your Card!
Popust na usluge u objektima u sustavu HAK preporučuje i programu povlastica i pogodnosti ARC Europe Show your Card! član može koristiti neograničeno tijekom svoje članske godine. Svi objekti u oba sustava označeni su posebnom naljepnicom: objekti u sustavu HAK preporučuje naljepnicom HAK popust za članove, a u programu Show your Card! naljepnicom ARC Europe Show your Card! U objektima obaju sustava član može koristiti povlastice i popust od najmanje 10%, a kada usluge koristi u hotelsko-turističkim i ugostiteljskim objektima, pravo popusta imaju i članovi njegove obitelji ili osobe u njegovu društvu. Ističemo da pri korištenju ovih usluga treba unaprijed rezervirati smještaj.
Sustav HAK preporučuje organiziran je na području Republike Hrvatske. Popis davatelja popusta objavljuje se u Reviji HAK i na web stranicama HAK-a http://www.hak.hr/.
Popusti, povlastice i pogodnosti u programu Show your Card! organizirane su na području Republike Hrvatske, u Europi, Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi, Meksiku, Australiji, Južnoafričkoj Republici, Japanu i drugim zemljama svijeta. Popis davatelja popusta, povlastica i pogodnosti objavljuje se u Reviji HAK i na web stranicama HAK-a http://www.hak.hr/ i ARC Europe http://www.arceurope.com/.
Više informacija o sustavu «HAK preporučuje» i Show your Card! član može zatražiti u Hrvatskom autoklubu u Zagrebu, Avenija Dubrovnik 44 ili Draškovićeva 46, radnim danom na telefon broj 01/6611 999 od 7,30 do 15,30 i 01/4923 499 od 8,00 do 19,00, subotom od 8,00 do 12,00, ili upitom na e-mail adresu clanstvo@hak.hr i marketing@hak.hr, pri čemu treba navesti svoj članski broj i osobne podatke.
30% popusta na povratne karte u vlakovima Hrvatskih željeznica unutar Hrvatske i 20% popusta za praćena vozila u jednom ili oba smjera na relaciji Zagreb – Split
Popusti od 30% na povratne karte 1. i 2. razreda za putovanja vlakovima Hrvatskih željeznica unutar Hrvatske, i 20% za praćena vozila u jednom ili oba smjera na relaciji Zagreb – Split, mogu se koristiti pri neograničenom broju putovanja tijekom članske godine. Ova pogodnost ostvaruje se na svim putničkim blagajnama HŽ-a uz predočenje članske iskaznice ili zajedničke kartice HAK – DCA (Diners Club Adriatic). Dodatne se informacije mogu dobiti na blagajnama željezničkih kolodvora ili na tel. broj 060/333-444, te na web stranici http://www.hznet.hr/.
popust pri korištenju turističkih aranžmana Hrvatskoga autokluba
Popustom pri korištenju turističkih aranžmana u organizaciji Hrvatskog autokluba član se može koristiti neograničeno tijekom svoje članske godine, što se odnosi na turističke aranžmane koje ponudi Hrvatski autoklub ili pojedini autoklub. Popis mjesta i ponuda objavljuje se u Reviji HAK i na web stranicama www.hak.hr ili web stranicama autoklubova.
popust na najam vozila (rent-a-car)
Popust na najam vozila (rent-a-car) član može koristiti nebrojeno puta tijekom svoje članske godine u trgovačkim društvima u sustavu HAK preporučuje i programu povlastica i pogodnosti ARC Europe Show your Card! predočenjem članske iskaznice i navodeći osobne podatke. Član koji je korisnik kreditne kartice može najam vozila zatražiti na telefonski broj 987 (odnosno 01/987 ako zove s mobilnog telefona). Informacije o cijenama najma vozila nalaze se i na web stranici HAK-a www.hak.hr.
ČLAN AUTOMOBILIST, OBITELJSKI ČLAN, ČLAN MOTOCIKLIST, ČLAN PRAVNA OSOBA I DODATNI ČLAN PRAVNA OSOBA, ZAJEDNIČKI ČLAN HAK- DCA (Diners Club Adriatic) i DODATNI ČLAN HAK – DCA, ČLAN OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM ili SKRBNIK INVALIDA može koristiti sljedeća prava i pogodnosti:
besplatno primanje članskog glasila Revije HAK na kućnu adresu za sve nabrojane vrste članstva, osim obiteljskog člana i dodatnog člana pravne osobe)
Tijekom članske godine članovi Hrvatskog autokluba (osim obiteljskog člana i dodatnog člana pravne osobe) na kućnu adresu besplatno primaju člansko glasilo Revija HAK, koje objavljuje deset brojeva godišnje.
pet (5) itinerara za putovanja
Pet (5) itinerara za putovanja na području Europe član može zatražiti tijekom svoje članske godine. Za dobivanje itinerara treba se obratiti HAK-u telefonom, na broj 01/4640 800, e-mailom info@hak.hr ili popunjavanjem upitnika na web stranici HAK-a http://www.hak.hr/. Pri traženju itinerara član treba navesti svoj članski broj i osobne podatke.
jednokratna novčana pomoć u slučaju smrti člana uslijed prometne nesreće (10.000 kuna) ili invaliditeta člana, kao posljedice prometne nesreće (razmjerno postotku invaliditeta, do 20.000 kuna)
Jednokratna novčana pomoć, u slučaju smrti ili invaliditeta člana kao posljedice prometne nesreće, ostvaruje se prema Pravilniku o načinu ostvarivanja. Novčana pomoć u slučaju smrti člana pripada nasljednicima člana, a isplaćuje se na njihov pismeni zahtjev kojemu trebaju priložiti: člansku iskaznicu, zapisnik prometne policije, smrtni list, te dokaz da je podnositelj zahtjeva nasljednik člana. Novčana pomoć u slučaju invaliditeta člana, kao posljedice prometne nesreće, ostvaruje se na njegov pismeni zahtjev kojemu treba priložiti presliku članske iskaznice i zapisnik prometne policije i, nakon provedenog postupka, rješenje invalidske komisije ili mišljenje stalnog sudskog vještaka o utvrđenom postotku invaliditeta koji je posljedica prometne nesreće. U oba slučaja zahtjev se podnosi u roku tri (3) mjeseca od dana prometne nesreće koja je bila uzrok smrti, odnosno invaliditeta člana, i to na adresu Hrvatskog autokluba, 10010 Zagreb, Avenija Dubrovnik 44.
pravni savjeti o cestovnom prometu ili vozilu
Pravni savjet koji se odnosi na cestovni promet ili vozilo, član može dobiti izravno u Hrvatskom autoklubu ili telefonom na broj 01/6611 999 radnim danom od 7,30 do 15,30 i e-mailom pravni.savjeti@hak.hr, te u pojedinim autoklubovima, kao i kod odvjetnika suradnika HAK-a (o kojima informacije može dobiti u HAK-u). Pri traženju pravnog savjeta član treba pokazati svoju člansku iskaznicu, odnosno reći svoj članski broj i osobne podatke. Tijekom svoje članske godine, član može pravni savjet zatražiti neograničen broj puta.
popust na usluge u objektima u sustavu HAK preporučuje i programu povlastica i pogodnosti ARC Europe Show your Card!
Popust na usluge u objektima u sustavu HAK preporučuje i programu povlastica i pogodnosti ARC Europe Show your Card! član može koristiti neograničeno tijekom svoje članske godine. Svi objekti u oba sustava označeni su posebnom naljepnicom: objekti u sustavu HAK preporučuje naljepnicom HAK popust za članove, a u programu Show your Card! naljepnicom ARC Europe Show your Card! U objektima obaju sustava član može koristiti povlastice i popust od najmanje 10%, a kada usluge koristi u hotelsko-turističkim i ugostiteljskim objektima, pravo popusta imaju i članovi njegove obitelji ili osobe u njegovu društvu. Ističemo da pri korištenju ovih usluga treba unaprijed rezervirati smještaj.
Sustav HAK preporučuje organiziran je na području Republike Hrvatske. Popis davatelja popusta objavljuje se u Reviji HAK i na web stranicama HAK-a http://www.hak.hr/.
Popusti, povlastice i pogodnosti u programu Show your Card! organizirane su na području Republike Hrvatske, u Europi, Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi, Meksiku, Australiji, Južnoafričkoj Republici, Japanu i drugim zemljama svijeta. Popis davatelja popusta, povlastica i pogodnosti objavljuje se u Reviji HAK i na web stranicama HAK-a http://www.hak.hr/ i ARC Europe http://www.arceurope.com/.
Više informacija o sustavu «HAK preporučuje» i Show your Card! član može zatražiti u Hrvatskom autoklubu u Zagrebu, Avenija Dubrovnik 44 ili Draškovićeva 46, radnim danom na telefon broj 01/6611 999 od 7,30 do 15,30 i 01/4923 499 od 8,00 do 19,00, subotom od 8,00 do 12,00, ili upitom na e-mail adresu clanstvo@hak.hr i marketing@hak.hr, pri čemu treba navesti svoj članski broj i osobne podatke.
popust pri korištenju turističkih aranžmana Hrvatskoga autokluba
Popustom pri korištenju turističkih aranžmana u organizaciji Hrvatskog autokluba član se može koristiti neograničeno tijekom svoje članske godine, što se odnosi na turističke aranžmane koje ponudi Hrvatski autoklub ili pojedini autoklub. Popis mjesta i ponuda objavljuje se u Reviji HAK i na web stranicama www.hak.hr ili web stranicama autoklubova.
usluge pomoći na cesti do iznosa 1.500 kuna (s uključenim PDV-om)
Uslugu pomoći na cesti član može kad mu je potrebna zatražiti pozivom na broj telefona 987 (ili 01/987 ako zove s mobilnog telefona). Ovo se člansko pravo može koristiti pod uvjetima: da je u trenutku nastanka potrebe za uslugom član upravljao automobilom, odnosno motociklom, ili se nalazio u automobilu – na motociklu, te da je sačekao pružanje usluge.
Ističemo da se pod pojmom «vozilo» podrazumijevaju vozila na koja se odnosi vozačka dozvola B kategorije (čija najveća dopuštena masa nije veća od 3.500 kg i koja, uz vozačko sjedalo, nemaju više od osam sjedala).
Pri traženju pomoći na cesti, član treba dati sljedeće podatke: članski broj, ime i prezime, marku i registarsku oznaku vozila, te po mogućnosti što točniju informaciju o lokaciji gdje se nalazi i o kakvom se kvaru na vozilu radi. Kontaktni centar HAK-a će nakon provjere podataka organizirati pomoć članu na najbolji mogući način, upućujući najbliže interventno vozilo na mjesto događaja. Ako kvar na vozilu nije moguće popraviti, djelatnici Kontaktnog centra organizirat će prijevoz do najbliže radionice ili ovlaštenog servisa.
Član pravna osoba (pri čemu je fizička osoba nositelj članstva) i dodatni član pravna osoba (nositelj članstva je fizička osoba), mogu se uslugama pomoći na cesti koristiti isključivo kada upravljaju ili se nalaze u vozilu u vlasništvu pravne osobe. Pri korištenju usluge, član treba uz člansku iskaznicu predočiti i neki od osobnih dokumenata (osobnu iskaznicu, putovnicu, vozačku dozvolu i sl.)
Troškovi cestarine, mostarine, trajekta i sl. besplatni su za člana, jer ih snosi davatelj usluge i uključeni su u cijenu intervencije.
Troškove za dijelove ugrađene u vozilo u punom iznosu odmah podmiruje član. Nakon pružene usluge pomoći na cesti, član dobiva računski obrazac koji je obvezan potpisati jer je to dokument za evidentiranje korištenja članskog prava u bazi podataka članstva.
Ovo člansko pravo je besplatno do ukupnog iznosa od zajamčenih 1.500 kuna.
jedna usluga besplatnog prijevoza vozila oštećenoga u prometnoj nesreći na području Republike Hrvatske, do iznosa 2.500 kuna s PDV-om
Jedan besplatan prijevoz vozila oštećenoga u prometnoj nesreći na području Republike Hrvatske od mjesta prometne nesreće do najbližeg ovlaštenog servisa ili do prebivališta člana. Uslugu prijevoza član može zatražiti pozivom na telefonski broj 987 (odnosno mobitelom 01/987). Ovo se člansko pravo može koristiti pod uvjetima: da je vozilo u prometnoj nesreći onesposobljeno za daljnju samostalnu vožnju, da je u trenutku prometne nesreće član upravljao automobilom, odnosno motociklom, ili se nalazio u automobilu – na motociklu, te da je sačekao pružanje usluge. Ako je član zbog potrebne liječničke pomoći napustio mjesto nesreće, uslugu može zatražiti druga osoba, poštujući pritom proceduru prijave. Nakon prijevoza vozila, član dobiva računski obrazac koji je obvezan potpisati i to je dokument za evidentiranje korištenog članskog prava u bazi podataka članstva.
Ova usluga je besplatna do ukupno 2.500 kuna, što podrazumijeva podmirenje - do tog iznosa - svih troškova prijevoza vozila.
neograničen broj prijevoza vozila u kvaru ili oštećenoga u prometnoj nesreći, uz 20% popusta na cijenu prijevoza
Prijevoz vozila u kvaru ili oštećenoga u prometnoj nesreći, uz popust od 20% , član može koristiti neograničeno tijekom svoje članske godine. Ovaj popust član koristi po istom postupku i uz iste uvjete navedene pod točkama 10. i 11. Popust od 20% odnosi se samo na troškove prijevoza vozila od mjesta utovara do mjesta istovara, dok ostale troškove, kao što su: cestarina, mostarina, trajekt i sl. član plaća u punom iznosu na licu mjesta. Nakon pružene usluge član dobiva računski obrazac koji treba potpisati, jer je to dokument za evidentiranje korištenog članskog prava u bazi podataka članstva.
jedan kontrolni pregled motornoga vozila člana u autoklubu
Besplatan kontrolni pregled motornog vozila u autoklubu član može ostvariti, uz predočenje članske iskaznice, jednom u članskoj godini. Kontrolni pregled obuhvaća kontrolu rada motora i ekotest ili kontrolu i podešavanje svjetala, a član ga treba zatražiti pozivom na telefonski broj 987 (ili 01/987 s mobitela). Djelatnik Kontaktnog centra organizirat će mu kontrolni pregled i uputiti ga na mjesto koje mu je najbliže. Nakon pružene usluge, član dobiva računski obrazac koji treba potpisati, jer je to dokument za evidentiranje korištenog članskog prava u bazi podataka članstva.
15% popusta na premiju kasko osiguranja motornog vozila člana u osiguravajućim društvima s kojima je HAK zaključio ugovor
Pravo na 15% popusta od cijene kasko osiguranja motornog vozila, član može dobiti u osiguravajućim društvima koja su s HAK-om zaključila ugovor. Popust se može koristiti jednom tijekom članske godine uz predočenje članske iskaznice i dokumenata koji potvrđuju vlasništvo vozila.
Član pravna osoba, kao i dodatni član pravna osoba, popust mogu ostvariti isključivo za motorna vozila u vlasništvu pravne osobe.
popust od 15% na premiju osiguranja osoba u motornom vozilu člana, u osiguravajućim društvima s kojima je HAK zaključio ugovor
Popust od 15% za osiguranje osoba u motornom vozilu, član može dobiti u osiguravajućim društvima koja su s HAK-om zaključila ugovor. Popust se može koristiti jednom tijekom članske godine, uz predočenje članske iskaznice i police kasko osiguranja vozila. Član pravna osoba, kao i dodatni član pravna osoba, popust mogu ostvariti isključivo za motorna vozila u vlasništvu pravne osobe.
popust na cijenu goriva (3 lipe po litri, osim plavog dizela i ulja za loženje) na benzinskim crpkama Tifona
Popust na cijenu goriva (3 lipe po litri; osim plavog dizela i ulja za loženje) članovi HAK-a, (izuzev osnovnog člana) mogu koristiti na svim benzinskim crpkama Tifona neograničeno tijekom članske godine. Pritom treba dati svoj članski broj i osobne podatke.
30% popusta na povratne karte za vlakove Hrvatskih željeznica unutar Hrvatske i 20% popusta za praćena vozila u jednom ili oba smjera na relaciji Zagreb – Split
|
|
|
|
|
|
|